,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga

• Autor: Dorota
  • 2019-05-21 09:40:46
  • Szkoła podstawowa, Wycieczki

W dniach 16 – 18 maja odbyła się  wycieczka  szkolna, w której  uczestniczyli  uczniowie klasy Va, VI a i  VI b. Były to trzy  dni pełne wrażeń, które  na długo  pozostaną  w naszej  pamięci.

,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga

Pierwszego  dnia  zwiedzaliśmy  miasto  Wrocław. Zobaczyliśmy Ostrów Tumski, Katedrę  św. Jana Chrzciciela, Uniwersytet Wrocławski, stary rynek, ratusz, kamienicę Jaś i Małgosia. We  wszystkich  tych  miejscach  prześcigaliśmy się w  poszukiwaniu  wrocławskich  krasnali. Obowiązkowym punktem  programu była Panorama Racławicka, a dla  lubiących bujać w obłokach  - Sky Tower, gdzie  podziwialiśmy miasto Wrocław z 50 piętra. Po pożegnaniu z Wrocławiem udaliśmy się  do Karpacza, gdzie czekało na nas miejsce zakwaterowania.

Drugi dzień to próba wejścia na najwyższy  szczyt Karkonoszy – Śnieżkę 1602 m. n.p.m.  Przepiękne  widoki  zostały  uwiecznione  przez nas na zdjęciach. Po drodze prelekcja ekologiczna w Domku Myśliwskim, a potem  odpoczynek  w schronisku  Samotnia. Odwiedziliśmy  również kościółek Wang, a wieczorem na zdobywców  górskich  szlaków  czekał  relaks w Parku Wodnym Tropikana w Hotelu Gołębiewski.

Przysłowie: ,,przepadł jak ciotka w Czechach” nie było  naszym udziałem, choć ostatni dzień naszych  wojaży spędziliśmy  właśnie u naszych  południowych  sąsiadów. Podziwialiśmy  zabytki  Pragi, miedzy  innymi Hradczany, zegar Orloj, Most Karola, Stare Miasto.

Ubogaceni  duchowo i pełni  wrażeń powróciliśmy do  domów. Podczas  wycieczki  opiekę  nad uczniami sprawowały panie: Alicja Goyke, Aleksandra Kalkowska, Maria Witkowska i Małgorzata Wirska.

,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 0 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 1 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 2 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 3 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 4 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 5 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 6 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 7 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 8 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 9 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 10 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 11 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 12 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 13 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 14 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 15 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 16 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 17 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 18 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 19 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 20 ,,Czeski film, nikt nic nie wie” – szkolna wycieczka Wrocław – Karpacz – Praga zdjecie 21